חרדים? כדאי שתתעדכנו: 'עונת ההסתה' נגדכם החלה

חיים הלר 4 Comment on חרדים? כדאי שתתעדכנו: 'עונת ההסתה' נגדכם החלה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עונת ההסתה החלה: תקציב המדינה שאושר אמש (ראשון) בוועדת הכספים וחוק הגיוס שצפוי להשתנות – מביא עימו את המראות שבציבור החרדי כה מכירים מהעבר. הסתה מכל עבר.

ראשון היה אביגדור ליברמן לתקוף את שינוי חוק הגיוס המסתמן ואמר "מכתב הכניעה והבושה!", בהתייחס למכתב ההתחייבות של ראשי המפלגות על שינוי חוק הגיוס. "נתניהו, כחלון, בנט ודרעי מתחייבים לפטור את החרדים מגיוס ולפגוע בצעירים שמשרתים בצה"ל ושמוכנים למות למען מדינת ישראל. הגיע הזמן שכל צעיר שמגיע לגיל 18, חילוני או חרדי, יהודי או ערבי, ישרת בשרות צבאי או אזרחי ויתרום למדינת ישראל".

יאיר לפיד שפתח לאחרונה את מאהל הפרייארים אמר היום "הבוקר אחרי תקופה ארוכה של דילים שנעשו מתחת לשולחן, הממשלה מביאה לכנסת את הקומבינה שהיא עשתה. קודם יצביעו על ביטול השוויון בנטל, ואחר כך על תקציב שבו מכרו את אזרחי המדינה בשביל שוחד פוליטי ושחיתות פוליטית".

עיתון העסקים גלובס הצטרף אף הוא לקמפיין ובהתייחס לכספים הקואליציונים, בכותרת הראשית של האתר נכתב: חילונים = פרייארים.

גם יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג תקף את התקציב ואמר: "תקציב של כניעה והתרפסות מול קבוצות לחץ שיושבות בלשכת ראש הממשלה ומנהלות את המדינה. קבוצות קיצוניות שאזרחי ישראל לא מעניינים אותן אלא רק, אך ורק, הסקטורים הצרים שהן משרתות. הוא לא תקציב לצעירים. הוא לא תקציב למשפחות עובדות. הוא לא תקציב לאזרחים קשישים. השתלטו על משרד ראש הממשלה ועל משרד האוצר כוחות שמטרתם לקחת את הכסף של אזרחי ישראל, את כספי המיסים שלנו ולהסית אותם מייעודם".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    לדעתי, הכתבה הזו לכשעצמה היא מעוררת הסתה!
    פשוט, תשבו בשקט!!!
    למה להעיר את הדב מרבצו?!

  2. 2

    מהיום תשמעו כל הזמן את צמד המילים הבא "דילים" "קומבינות" " מכירת חיסול" בכל מקרה עדיף לשמוע את זה ושלא יהיו גזירות וקיצוצים מהשנתיים שלא שמענו כלום אבל הרגשנו על בשרינו